19 februar, 2012

Onepiece og pysjer til gutta boys

Med to gutter som vokser som ugress, må garderoben stadig utvides. Her har Makro fått seg onepiece, etter Mikro tok over hans gamle. Dressen (som han har døpt "kjolen") er sydd i stripete velour og rød stretchfrotté, str 98. Var litt redd den ble B-gjengen-aktig, men tror vi berga.



Pysjer får vi aldri nok av her i huset. Mikro sin er i str 92, sydd i brun og gul bambusfrotté og gule bambuselefanter. Makro sin er sydd i velour med biler og busser på og er i str 98. Mønsteret her er i fra Ottobre, og er det eneste fornuftige pysjmønsteret jeg har møtt på - det har nemlig glidelås og ikke knapper ;) Her i huset har ingen tålmodighet til å knappe 10 trykknapper x2 når det nærmer seg leggetid...


4 kommentarer:

  1. Så fine klede du har sydd, nattdresser er det altid bruk for fleire av :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Birjit! Du vet det brun/gulstripete stoffet du sendte? Det er nå blitt biedrakt til Makro til karnevalet i morra :D

    SvarSlett
  3. Så herlige:)
    Likte spesielt godt den gule og brune pysjen:)

    SvarSlett
  4. Så mange flotte ting du syr! Eg er glad at eg plutseleg kom over denne blogge. Eg legg meg til som følger!

    Ha ei god helg!

    SvarSlett